Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016

ΔΕΔΔΗΕ: Νέες υπηρεσίες από το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών

Νέες υπηρεσίες ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ ότι θα παρέχει από την ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιουλίου το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών (11500).
Οι καταναλωτές θα μπορούν να υποβάλουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους για τα εξής:
- Έλεγχο μετρητή
- Μετατόπιση παροχής – παροχών
- Μεταβολή συμφωνημένης ισχύος (επαύξηση ή μείωση) υφιστάμενης παροχής.
Υπενθυμίζεται ότι το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500  ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).
Παράλληλα, μέσω του 11500, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν
τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.
Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07.00 έως τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.