Σε εκκαθάριση των ανεξόφλητων ποσών ΕΤΗΔΕ 2012 θα
Όπως επισημαίνει η ΔΕΗ σε ανακοινωσή της, η εκκαθάριση είναι απαραίτηση δεδομένου ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις σχετικές διευκρινίσεις του Υπουργείου Οικονομικών, την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, θα ξεκινήσει η έκδοση λογαριασμών που θα περιλαμβάνουν το ΕΕΤΑ 2013.
Σύμφωνα με την επιχείρηση, αν κάποιος πελάτης εξοφλήσει εκπρόθεσμα (μετά την 22α Ιουνίου 2013) λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος που περιλαμβάνει ΕΕΤΗΔΕ 2012, το ποσό που θα έχει καταβληθεί για το ΕΕΤΗΔΕ θα πιστωθεί και θα εμφανιστεί διακριτά στο πρώτο λογαριασμό ρεύματος που θα εκδοθεί μετά την 22α Ιουνίου 2013, καθώς η οφειλή ΕΕΤΗΔΕ 2012 θα έχει μεταφερθεί στην Εφορία.
Στην ανακοίνωσή της η ΔΕΗ αναφέρει παράλληλ:
«Αν οποιοσδήποτε εκ των ως άνω πελατών αυτών, επιθυμεί να του επιστραφούν τα χρήματα που θα έχει καταβάλει για το ΕΕΤΗΔΕ 2012 νωρίτερα από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού του, με την προσκόμιση ενός πρόσφατου λογαριασμού και επίδειξη της ταυτότητάς του – ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο, μπορεί να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ και να παραλάβει το αντίστοιχο ποσό.
Για τη διευκόλυνσή τους οι ανωτέρω πελάτες – πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ – είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, καλώντας στο 11770.
Τέλος, η ΔΕΗ ζητά την κατανόηση για τα όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν αναπόφευκτα κατά την εφαρμογή ενός μέτρου έκτακτης ανάγκης, που η Πολιτεία υιοθέτησε για επιτακτικούς λόγους εθνικού συμφέροντος, και θέλει να διαβεβαιώσει το σύνολο των πελατών ότι, εξ αρχής κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αποστολή αυτή, που σε μια δύσκολη συγκυρία της ανατέθηκε από την Πολιτεία, καθώς και για την ελαχιστοποίηση των σχετικών προβλημάτων.»
«Αν οποιοσδήποτε εκ των ως άνω πελατών αυτών, επιθυμεί να του επιστραφούν τα χρήματα που θα έχει καταβάλει για το ΕΕΤΗΔΕ 2012 νωρίτερα από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού του, με την προσκόμιση ενός πρόσφατου λογαριασμού και επίδειξη της ταυτότητάς του – ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο, μπορεί να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ και να παραλάβει το αντίστοιχο ποσό.
Για τη διευκόλυνσή τους οι ανωτέρω πελάτες – πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ – είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, καλώντας στο 11770.
Τέλος, η ΔΕΗ ζητά την κατανόηση για τα όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν αναπόφευκτα κατά την εφαρμογή ενός μέτρου έκτακτης ανάγκης, που η Πολιτεία υιοθέτησε για επιτακτικούς λόγους εθνικού συμφέροντος, και θέλει να διαβεβαιώσει το σύνολο των πελατών ότι, εξ αρχής κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αποστολή αυτή, που σε μια δύσκολη συγκυρία της ανατέθηκε από την Πολιτεία, καθώς και για την ελαχιστοποίηση των σχετικών προβλημάτων.»