Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Νέα online εφαρμογή στη ΔΕΗ: Κάνε κλικ και δήλωσε την βλάβη


Μια νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της πρόσθεσε στο δικτυακό της ιστότοπο η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ...

Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.

Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.

ΒΗΜΑ 1:

Συνδεθείτε με το site στο link: https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html

Βημα 2:

Κάντε επιλογή του Νομού που διαμένετε

ΒΗΜΑ 3:

Εισάγετε στην εφαρμογή της ΔΕΗ τον αριθμό παροχής που έχει πρόβλημα

ΒΗΜΑ 4:

Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία βλάβης.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς δηλώσεως ιδιότητος χρήστη.

Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών

Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων) τηλεφωνήστε στο 11500 τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00

Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το 24ωρο.

Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.