Μεγάλη απήχηση φαίνεται να έχει η καμπάνια της ΔΕΗ για τις
δυνατότητες της νέας ηλεκτρονικής της υπηρεσίας «e-bill», με την οποία παρέχεται άμεση πρόσβαση σε 24ωρη βάση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από μόλις 300 που ήταν τα αιτήματα ημερησίως πριν την έναρξη της καμπάνιας, από τις 8 Ιανουαρίου οπότε και ξεκίνησε ανέρχονται πλέον κατά μέσον όρο σε 3.500 ημερησίως.
Δεδομένου, όπως λένε στελέχη της επιχείρησης, ότι ήδη πριν ξεκινήσει η καμπάνια, οι χρήστες της υπηρεσίας ήταν γύρω στους 270.000, θεωρείται πολύ πιθανό πως σύντομα θα ξεπεράσουν τις 350.000. Άλλωστε ο στόχος της ΔΕΗ είναι οι χρήστες της υπηρεσίας «e-bill» να φτάσουν φέτος τουλάχιστον τους 500.000.
Πρόκειται για την υπηρεσία που παρέχει εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου, διαχείρισή τους, όπου κι αν βρίσκεται κανείς, αλλά και ειδοποίηση για έκδοση του νέου λογαριασμού μέσω e-mail, με στόχο την απλοποίηση της καθημερινότητας των πελατών της ΔΕΗ.
Ο στόχος πάντως είναι σε μερικά χρόνια από σήμερα να έχει καταργηθεί εντελώς η ταχυδρόμηση εντύπων και η αποστολή τους να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
http://www.energypress.gr/news/reuma/Sta-3.500-hmerhsiws-ta-aithmata-gia-th-nea-yphresia-e-bill-ths-DEH
δυνατότητες της νέας ηλεκτρονικής της υπηρεσίας «e-bill», με την οποία παρέχεται άμεση πρόσβαση σε 24ωρη βάση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από μόλις 300 που ήταν τα αιτήματα ημερησίως πριν την έναρξη της καμπάνιας, από τις 8 Ιανουαρίου οπότε και ξεκίνησε ανέρχονται πλέον κατά μέσον όρο σε 3.500 ημερησίως.
Δεδομένου, όπως λένε στελέχη της επιχείρησης, ότι ήδη πριν ξεκινήσει η καμπάνια, οι χρήστες της υπηρεσίας ήταν γύρω στους 270.000, θεωρείται πολύ πιθανό πως σύντομα θα ξεπεράσουν τις 350.000. Άλλωστε ο στόχος της ΔΕΗ είναι οι χρήστες της υπηρεσίας «e-bill» να φτάσουν φέτος τουλάχιστον τους 500.000.
Πρόκειται για την υπηρεσία που παρέχει εύκολη και ασφαλής πρόσβαση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου, διαχείρισή τους, όπου κι αν βρίσκεται κανείς, αλλά και ειδοποίηση για έκδοση του νέου λογαριασμού μέσω e-mail, με στόχο την απλοποίηση της καθημερινότητας των πελατών της ΔΕΗ.
Ο στόχος πάντως είναι σε μερικά χρόνια από σήμερα να έχει καταργηθεί εντελώς η ταχυδρόμηση εντύπων και η αποστολή τους να γίνεται μόνο ηλεκτρονικά.
http://www.energypress.gr/news/reuma/Sta-3.500-hmerhsiws-ta-aithmata-gia-th-nea-yphresia-e-bill-ths-DEH